Je to typický příklad evolučního vývoje v duchu filozofie „Proč rozpouštět vítězný tým“. Důvodů, proč je tento motocykl tak oblíben, je několik. Je spolehlivý, uživatelsky velmi příjemný, nenáročný na údržbu a provoz, úsporný a vzhledem k pořizovací ceně a užitné hodnotě i velmi výhodný. Důvody, proč je také oblíben u spolujezdců (kterými jsou často ženy) jsou nabíledni – jízdní komfort a pohodlí a přístupný a dostatečný úložný prostor.
Jízda na něm je maximálně pohodlná a neunaví. Příjemný normální vzpřímený posaz, kapotáž a nastavitelný větrný štítek – to jsou vlastnosti, které oceníte při každé delší cestě ale i při výletu na Karlštejn. Stejně tak vestavěné aerodynamické kufry. Chovají se úplně jinak, než kufry přidané dodatečně, zejména při vyšších rychlostech. Podvozek je opravdu komfortní, navíc zadní tlumič umožňuje nastavení volitelného předpětí. Záleží na tom, zda cestujete ve dvou či sólo, dále na stylu jízdy i na povrchu a charakteru dané trasy. Dvouválcový motor je výsledkem dlouhodobého vylepšování a dobrých zkušeností s tímto typem. Je opravdu výborný a téměř nezničitelný. Necítíte téměř vibrace, jako u jiných dvouválců. Je spolehlivý a také úsporný, což v kombinaci s téměř dvacetilitrovou nádrží přináší kromě ekonomické výhody i slušný jízdní dosah. Kardan je také téměř bezúdržbový a má vynikající tlumení náběhu kroutícího momentu (některé kardany na motocyklech dokáží občas pěkně brutálně cuknout). Ještě bezpečnější jízdní komfort přináší varianta s ABS. To je můj subjektivní dojem z několika set kilometrů v sedle. Myslím, že velmi koresponduje s charakteristikou modelu, kterou zpracovali odborníci Hondy.
Pro denní dojíždění či víkendové cestování, zcela nový Deauville nabízí vynikající směs hbité ovladatelnosti, výkonu a jízdního komfortu. Nejen že ho pohání silnější 8-ventilový 680 ccm motor do V s elektronickým vstřikováním, ale navíc jeho úhledný a žádoucí nový vzhled skrývá dokonce více úložného místa. Ať se zaměříte na kteroukoli jeho část – nový motor, bezúdržbový kardan nastavitelné plexi či brzdový systém CBS, stále Vás bude překvapovat a utvrzovat o své skryté praktičnosti a všestrannosti, která Vám umožní bezstarostně si vychutnat jízdu každý den.
Obsah motoru – 680,2 ccm
Výkon motoru – 66 PS
Max. kroutící moment – 66,2 Nm (6500 ot./ min.)
Spouštění motoru – elektrické
Převodovka – 5 rychlostí
Sekundární převod – kardan
Objem nádrže – 19,7 l
Odpružení přední – 41mm teleskopická vidlice
Odpružení zadní – jeden tlumič s nastavitelným předpětím
Brzdy – přední – 296mm dvoukotoučová třípístková CBS
Brzdy – zadní – 276mm kotoučová dvoupístková
Výška sedla – 806 mm
Váha – 236 kg
Cena – 229 900,- Kč, provedení s ABS 249 900,- Kč
Barevné provedení – černá, červená metalíza Blom, béžová metalíza Dusk,
šedá metalíza Anchor
Doplňky – například vyhřívané rukojeti, opěrky kufrů, větší víka kufrů
pro zvětšení objemu zavazadlového prostoru, horní kufr.
Zdroj: WWW.Extra-motorky.cz